چهارمین دورە انتخابات انجمن سبز چیا برگزار شد
02 سپتامبر 2021 - 18:46
شناسه : 125878
بازدید 1388
پ
پ

چهارمین دورە انتخابات انجمن سبز چیا جهت انتخاب هیات مدیرە و بازرس برای دو سال آتی روز چهارشنبە ۱۴۰۰/۶/۱۰ در ورودی مجتمع فرهنگی هنری ادارە ارشاد اسلامی شهر مریوان با موفقیت بە اتمام رسید.
بە علت وضعیت قرمز کرونا در شهر مریوان، انتخابات این دوره کاملا متفاوت با دوره های قبل برگزار شده و به خاطر رعایت پروتکلهای بهداشتی، رای گیری در فضای باز ورودی مجتمع فرهنگی برگزار گردید.
انتخابات پس از تعین هیات رئیسه و ناظر و با حضور ناظر و نماینده فرماندار، راس ساعت ۱۶٫۳۰ اغاز شد و اعضا پس از انداختن برگ اخذ رای خود به صندوق، به خاطر جلوگیری از تجمع در شرایط کرونایی، بلافاصله محل رای گیری را ترک می‌کردند و سرانجام در ساعت ۱۹ از میان ۲۵۰نفر دارای حق رای و ۱۷۰ رای ماخوذه اعضای ذیل به ترتیب آرا به عنوان اعضای هیات مدیره و بازرس انتخاب گردیدند.

۱٫ محمد ناجی کانی سانانی ۱۴۴ رای
۲- شیرکو پرتوی ۱۳۸ رای
۳- فرهاد مولودی ۹۰ رای
۴- اسعد مردوخی ۸۹ رای
۵- لقمان کهنە پوشی ۸۵ رای
اعضای علی‌البدل:
۱ -امید شاداب ۸۰ رای
۲-جلال پزشک ۶۱ رای

بازرس
محمد صالحی ۷۴ رای
علی‌البدل
معید ( احمد ) خورند

قابل توجه عموم مردم و دوستداران چیا، دشمنان طبیعت و این مرز و بوم همزمان با برگزاری چهارمین دوره انتخابات انجمن سبز چیا، در ده نقطه جدا همزمان اقدام به آتش زدن جنگلها نمودند تا ضمن دشمنی با طبیعت و نابود کردن آن، در برگزاری انتخابات انجمن نیز اخلال ایجاد کنند. اما اعضای نجات بخش چیا، آماده تر از همیشه به جنگ آتش افروزی این نابودگران زندگی پرداختند. متاسفانه بالغ بر ۵۰نفر از اعضای دارای حق رای این انجمن به علت حضور در اطفای حریق جنگلها، نتوانستند رای خود را به صندوق بیندازند.

۱۰ شهریورماە ۱۴۰۰

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.